Aktualności

Organizacja zajęć w sem. zimowym 2020/21 - początek zajęć 15 października! (aktualizacja z 12.10)

2020-09-19

Szanowni Państwo,

przypominam, że zajęcia rozpoczynają się 15 października. Na wszystkie zajęcia prowadzone synchronicznie należy się zgłaszać w dniach i godzinach określonych w planie studiów. Do 13 października nauczyciele prześlą Państwu przez USOS-mail linki z dostępem do zajęć. Na zajęcia proszę się zgłaszać punktualnie lub nieco wcześniej.

Adres mailowy prowadzącego zajęcia znajdą Państwo na jego koncie w USOS oraz na stronie IFK, wchodząc na zakładkę Instytut > Pracownicy A-Z albo wpisując nazwisko w wyszukiwarce. 

Dołączam instrukcje korzystania z Platformy Meet Google, Google Classroom oraz link do informacji o platformie Kampus: https://zajeciazdalne.ckc.uw.edu.pl

MEET GOOGLE-PODSTAWY

G-CLASSROOM

 
Zgodnie z zarządzeniem Rektora UW nr 206 oraz komunikatem KJD Polonistyki  z dnia 18.09. zajęcia w semestrze zimowym w IFK na kierunku filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie (studia I i II stopnia) będą się odbywać w trybie zdalnym. KJD dopuszcza możliwość stopniowego przechodzenia na formę stacjonarną po 15 listopada, jeżeli pozwoli na to sytuacja epidemiologiczna w kraju.
 
KJD Wydziału Polonistyki dopuścił do wykorzystania na Wydziale Polonistyki następujących narzędzi informatycznych. Są to: 
a)  narzędzia dostępne w ramach ogólnouniwersyteckiej platformy e-learningowej „Kampus” prowadzonej przez Centrum Kompetencji Cyfrowych Uniwersytetu Warszawskiego, w tym Big Blue Button do prowadzenia zajęć w formie synchronicznej; 

b)  narzędzia Google dostępne w ramach pakietu „G Suite dla Szkół i Uczelni”, w tym Google Meet do prowadzenia zajęć w formie synchronicznej; 

c)  platformę Zoom. 

Ćwiczenia, konwersatoria, seminaria będą się odbywać w trybie synchronicznym, czyli zgodnie z siatką zajęć (z elementami trybu asynchronicznego, jeśli zostanie to uwzględnione w sylabusie).
Wykłady będą się odbywać w trybie synchronicznym lub asynchronicznym w zależności od decyzji prowadzącego ujętej w sylabusie.
Do dnia 10 października 2020 r. prowadzący zajęcia zobowiązani są do umieszczenia w sylabusach przedmiotów informacji o: 
a) wybranym narzędziu informatycznym, które zostanie wykorzystane do prowadzenia zajęć w trybie zdalnym; 
b) formie prowadzenia wykładów (jeśli dotyczy);
c) elementach kształcenia asynchronicznego w zajęciach zdefiniowanych jako synchroniczne (jeśli dotyczy). 
 
Informacje te zostaną umieszczone w sylabusach i będą widoczne w części dotyczącej danej grupy zajęciowej. Po wejściu z Katalogu na wybrane zajęcia trzeba kliknąć na poziome: Zajęcia w cyklu ‘Rok akademicki 2020/2021’ w hasło 'więcej informacji'. Następnie na poziome: 'Grupy zajęciowe' kliknąć  w hasło 'Szczegóły' przy nazwisku prowadzącego.
 
 
Proszę o dokładne zapoznanie się z zarządzeniem Rektora UW oraz komunikatami KJD Wydziału Polonistyki, a także innymi umieszczonymi poniżej plikami.
 
 
Monika Mikuła
kierownik studiów na kierunku
filologia klasyczna i studia śródziemnomorskie